maanantai 27. huhtikuuta 2015

Justus 2 v.!

Taas on hurahtanut yksi vuosi ja mun rakas kummipoika Justus aka JuttuPuttu täytti viikonloppuna kaksi vuotta! Pistin herätyskellon soimaan lauantaiaamuna ja auton nokka oli tarkoitus kääntää kohti Kouvolaa kymmeneltä aamulla. 

Kerrankin sai laittaa päälle edes vähän kesäisempää!
Mun suloinen pieni matkakamu
Perillä mulla oli tehtävänä koristella mun isoveljen tekemä voileipäkakku. Kiireessä järjestelin koristeita ja olin ihan tyytyväinen lopputulokseen. Muut vieraat oli jo paikalla meidän saapuessa ja hulinaa riitti.

Tarjottavat olivat täysi kymppi. Mun koristelema voileipäkakku etualalla.

Tässä on hurmaava Pentti the Pug. Penttiä ei paljon pienet ja hieman äänekkäät vieraat haitanneet, kun hän veteli sikeitä keskellä tapahtumia. Kerran hän taisi ottaa yhden tutin yhdeltä vieraalta ilman lupaa, mutta muuten Pentti oli hyvin rauhallinen tapaus. 

Pentti ja photobombing Miisa
Pentti ja Taimi

Synttärisankari sai lahjaksi ainakin miljoona uutta autoa ja kaikki olivat kuulema hienoja. Kuulema kakkukin oli älyttömän hyvää, joten aika onnistuneet kaksivuotisjuhlat sanoisinko!

Sunnuntaina sain vastajauhettua kahvia aamupalaksi ja tiedän kyllä mikä on seuraavana hankintalistalla kunhan jos jää vähän ylimääräistä: nimittäin kahvimylly. En tiedä mikä mun Moccamasteria vaivaa kun tuntuu, että se on alusta lähtien keittänyt pahanmakuista kahvia. Ja se on vähän huono juttu, koska kahvi on aika olennainen osa mun jokaista aamua.

Rise and grind

Tosi mukava viikonloppu taas takana ja uskoisin että seuraava tulee olemaan ainakin yhtä kiva. Vappusuunnitelmat on jo hyvällä alulla ja ehkä se aurinkokin sieltä vielä saadaan esiin!

- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti