sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Viikonloppukatsaus

Perjantaina havahduin, että käsillä on muuten viikonloppu ja mulla ei oo mitään suunnitelmia. Noh ajattelin, etten rupee niitä vaalimalla vaalimaankaan, vaan teen just sitä mikä tuntuu hyvältä. Perjantaina olin niin poikki uuvuttavasta työpäivästä, että ilta kului vanhan tutun Netflixin seurassa. 

Lauantaina heräsin aikaisin, keitin pannullisen kahvia ja annoin Spotifyn huutaa täysillä naapureiden iloksi. Erityisen iloinen olin, kun tajusin nyt vasta Spotifyn "Genres and Moods" -kohdan, josta löytyi aivan huippuja soittolistoja aamun puuhia tahdittamaan. Suihkun jälkeen väsäsin lounaaksi tomaatti-mozzarellaleipiä, jotka ei kyllä petä koskaan. 



Sit olikin aika lähteä siskon kanssa kaupungille ja pienen vaatekriisin jälkeen päätin, että farkkukauppaan on päästävä. Oon kokeillu vaikka millaisia boyfriend-farkkuja vaikka missä liikkeissä, mutta mitkään ei vaan istu mun vartalomallille. Kuitenkin Lindexissä silmiin osui kivannäköinen pari ja sovittelujen jälkeen ne lähtikin mun mukaan.

Uusi trenssi BikBokista odottaa vielä kaapissa lämpimämpiä kelejä.

Ostin viikolla myös uudet kengät kesäksi ja päädyin Old School -Vanseihin. Ne menee kesällä farkkujen, shortsien ja hameiden kanssa ja on niin hullun mukavat jalassa.

Pieni perhe. Uusimmat tulokkaat oikealla ylhäällä.

Tänä aamuna heräsin 6:30. Vaikka ulkona on vielä niin talvista, niin en tiedä mitään mukavampaa kuin auringon valon tunkeutuvan ovista ja ikkunoista ja lintujen laulavan kilpaa. Tein itselleni aamupalaa sänkyyn ja ihmettelin alkavaa päivää peiton alta.


"Pienen" Spotify-laulu/tanssisession jälkeen siivosin koko kämpän katosta lattiaan. En jotenkin ole niin hyvä pitämään yllä kodin siisteyttä jatkuvasti, vaan mun tyyli on siivota kerran viikossa tosi tarkasti. 

Mun tilaihme

Siivouksen jälkeen oli aika rueta leipomishommiin. En oo vähään aikaan tehnyt mitään mun suuresta herkusta, parsasta, joten päädyin kinkku-parsapiirakkaan. Ohjeena oli mun oma resepti ja täytteeseen sai kätsästi käytettyä pois purkinpohjia ja jämiä.


Taas on viikonloppu vierähtänyt ihan liian nopeasti, vaikkei erikoisempia ole puuhaillutkaan. Ensi viikonloppuna luvassa on pieni reissu Kouvolaan kummipojan 2-vuotissyntymäpäiville. Sitä ennen on taas rankka työviikko edessä. Koitan palailla blogin pariin myös viikolla, vaikka uskoisin postauksien syntyvän parhaiten viikonloppuisin, kun on aikaa ja tapahtumia mistä kirjoittaa. 

Huippua viikkoa! 

-Suvi

PS. Jos etsit näin sunnuntai-illaksi jotain muutakin katsottavaa kuin vaalit, niin suosittelen lämpimästi Netflixistä leffaa nimeltä Broken. Itketti ja nauratti vuoron perään ja näyttelijäsuoritukset oli ihan huippuja!


1 kommentti:

  1. Ihanan näköinen parsapiirakka! Hauska löytää muuten tänne sun blogiin - kaikkea nättiä ja kivaa luettavaa!

    VastaaPoista